Byt språk:
  • en
  • sv

Hur fungerar det?

Vi på TouchPoint Research erbjuder företag möjligheten att bättre förstå sina kunder med hjälp av en smartare metod. Här under ser ni i detaljnivå hur allt fungerar.

Skapa en kundundersökning

Enkel admin

I vår användarvänliga portal skapar du enkelt och snabbt en kundundersökning. Vi är utbildade statistiker och hjälper dig att skapa bra enkäter.

...

Många frågetyper

Välj mellan flera olika frågetyper för att kunna ställa bra frågor. Exempelvis smileys, tumme upp ner, ja/nej och egna svarsalternativ.

...

Följdfrågor

Du kan göra följdfrågor för att förstå varför exempelvis kunderna är missnöjda.

...

Stöd för Språkval

Ge dina kunder möjligheten att svara på enkäten på olika språk.

...

Sätt igång

Publicera din undersökning på en eller flera enheter.

...

Vi placerar ut ett ställ

Leverans

Undersökningsenheten levereras.

...

Installation

Placera stället där kunderna rör sig. Anslut strömsladden och starta surfplattan.

...

Nu kan kunderna svara

Svaren skickas till portalen i realtid via internet över Wifi eller 3G. Du behöver inte blanda in IT-avdelningen.

...

Se resulatet i realtid

Se utfallet

Du ser resultaten av dina undersökningar i snygga grafer. Direkt när kunderna svarar. Var du än är. Allt ligger i molnet.

...

Snabba actions

Förbättra er genom att göra små förändringar och mäta vad kunderna tycker. Hela tiden.

...

Börja om

Lägg till eller byt frågor.