Bergendal hotel använder Touchpoint kundfeedback

”I vår relativt stora anläggning med många gäster i omlopp från tidiga morgnar till sena kvällar, är Touchpoints frågeterminaler det optimala hjälpmedlet. Det hjälper oss att i realtid övervaka den upplevda kvalitén på vår service hos gästerna, men också att snabbt kunna fånga upp oönskvärda avvikelser och agera på dessa.”

MICHEL RIZK, HOTELLCHEF BERGENDAL

Bergendal Meetings

Med hjälp av Touchpoint feedbackenheter mäter Bergendal meetings vad besökarna tycker om vistelsen på hotellet samt upplevelsen i restaurangen. Feedbackenheterna gör att alla besökare kan ge återkoppling, inte bara den som har bokat konferensen eller bordet.

Bergendal meetings har högt fokus på kundupplevelsen vilket leder till en hög rekommendationsbenägenhet bland gästerna. Med hjälp av den tydliga statistiken i Touchpoints rapporter säkerställer restaurang- och hotellchef att besökarna på Bergendal får en fantastisk upplevelse varje dag.

Mer om kund

Vid Edsvikens strand, bara 20 minuter från Stockholm och Arlanda, finns en avskild plats för konferenser och fest. Här gömmer sig Bergendal.

En mötesplats som fått växa med naturens nivåskillnader och former, vilket på ett naturligt sätt kunnat ge den vita herrgårdsmiljön sällskap av modern arkitektur.

Bergendal Meetings erbjuder 117 ljusa rum med utsikt över vatten eller parken. Anläggningen har 25 variationsrika möteslokaler och flera matsalar med panoramautsikt över sjön.

Läs mer och boka på: www.bergendal.se