”Vi samlar in feedback från medarbetarna varje dag och ställer frågor som berör deras vardag, allt ifrån arbetsmiljö till hur jullunchen var. Detta är värdefullt för mig som chef eftersom jag snabbt får insikt i hur jag kan förbättra verksamheten och få nöjdare medarbetare.”

KAMYAR KHODAKARAM – OPERATIONS MANAGER DC

KappAhl

KappAhl använder Touchpoint touchskärmar för att samla in medarbetarnas åsikter om sin arbetssituation på det stora distributionscentret i Mölndal, Göteborg.

Då de flesta medarbetarna på distributionscentret inte sitter framför datorn är det en stor fördel att kunna använda Touchpoints skärmar för att samla in deras åsikter. Medarbetarna kan snabbt ge sin feedback utan att behöva tillgång till dator.

Mer om kund

KappAhl är en svensk, internationell klädkedja baserad i Mölndal utanför Göteborg. Företaget har närmare 400 butiker och cirka 4 000 medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Polen. KappAhls affärsidé är ”Prisvärt mode för många människor” och man riktar sig till kvinnor, män och barn med särskilt fokus på kvinnor mitt i livet

Läs mer på: www.kappahl.se