BAKGRUND
Många kundnöjdhetsmätningar görs sällan och visar endast en ögonblicksbild av vad kunder och medarbetare tycker. Med vår statistiska expertis och digitala metoder kan ni ställa de frågor ni vill ha svar på och få resultatet på en gång. Ni kan även se trender och utvecklingen över tid genom att löpande mäta kundupplevelsen. Mät upplevelse, bemötande, patientupplevd kvalitet, servicenivå, drift, sortiment och atmosfär – i alla era touchpoints. Vi hjälper er att få insikterna ni behöver för att bli bättre!
DET HÄR ÄR VI
CARIN LUNDÉN
Carin har 20 års erfarenhet av statistik, consumer behavior och marknadsundersökningar. Hon har även en magister i Statistik från Stockholms Universitet och ett graduate certificate in Marketing från QUT, Australien.
MÅRTEN NYGREN
Mårten har tio års erfarenhet av arbete med marknadsundersökningar.
Han har även nio års erfarenhet av försäljning och marknadsföring från telekombranschen samt en magisterexamen i ekonomi från Stockholms Universitet.
NIKITA KARAVAEV
Nikita har åtta års erfarenhet inom IT utveckling som programmerare, analytiker och projektledare. Han har en magisterexamen i Computer Science från Izhevsk Tekniska Universitet.