FEEDBACKENHETER – MÄT PÅ PLATS
En metod som löpande mäter kundupplevelsen direkt i mötet.
Många svar och helt GDPR-säker metod.
FRÅGETYPER ANPASSADE FÖR DIGITALA MÄTNINGAR
Mät er NKI, NPS, CX löpande för att följa era KPIer eller genomför djupare mätningar.
Våra färdiga enkätmallar hjälper er om ni behöver inspiration eller vill se vad andra kunder mäter, eller så bygger ni enkelt era egna enkäter. Vi har många olika frågetyper och stöd för flera språk. Ni kan lägga in följdfrågor och använda frågor med öppna svarsalternativ för att förstå varför kunden är nöjd eller missnöjd. Er logotyp och anpassade färger efter er grafiska profil gör att kunden känner igen avsändaren.
DIREKT FEEDBACK
I webbportalen sammanställs all data i färdiga diagram.
Ni kan enkelt följa vad era kunder tycker i färdiga diagram i vår webbportal. Var ni än befinner er kan ni managera alla insamlingsmetoder och enkäter i samma system. Från vårt API kan ni även importera data till andra system.
ENKÄTER PER E-POST OCH SMS
Effektiv metod för att mäta åsikter efter ett besök eller samla in feedback från kundklubben.
Kunden bestämmer själv när hen vill svara.
Enklaste metoden att nå kunderna var de än befinner sig
Du skapar enkelt kund- och medarbetarenkäter i vår webbportal och skickar dem via SMS eller E-post. Vi kan även integrera vår tjänst mot era kundsystem och göra automatiska utskick av enkäter via e-post eller sms. Era kunder får enkäten vid rätt tillfälle och automatiseringen underlättar för er som kund till oss.
WEBBENKÄT – MÄT PÅ DIN HEMSIDA
Mät kundupplevelsen på er hemsida, utan att krångla till det.
Samla enkelt in kundfeedback på er hemsida.
Med vår webbenkät kan ni mäta vad besökaren tycker om informationen, navigationen, produkterna eller om det var enkelt att handla. Ni kan även mäta kundupplevelsen av ett digitalt besök, chatt eller videosamtal som görs på er hemsida.
QR-KODSENKÄTER – MÄT VARSOMHELST
Låt dina besökare svara på frågor med sin mobil, direkt på plats.
Nu kan dina besökare besvara enkäter var som helst, med sina mobiler.
Vi skapar unika QR-koder på skyltar eller klistermärken som ni sätter upp där kunderna är. Kunderna riktar mobilen mot koden och får upp frågorna på skärmen. De unika QR-koderna gör det möjligt att följa och jämföra utfallet per butik, region, vårdcentral etc.
MEDARBETARENKÄTER
Kombinera alla våra verktyg för att göra
omfattande och engagerande medarbetarenkäterna.
Allt i samma webbportal.
Vi hjälper er HR-avdelning från idé till genomförande – mot en bättre arbetsplats
För att få en bra arbetsplats, ett bra arbetsklimat och en bra arbetsmiljö räcker det inte med att mäta en gång per år. Samla in medarbetarfeedback oftare för att kunna göra åtgärder direkt.
Fyll i din e-postadress nedan om du vill ha mer information kring hur vi kan hjälpa er med era medarbetarenkäter.
MÄSSOR OCH EVENT
Touchpoints feedbackenheter är perfekt för att mäta hur besökarna upplever mässan.
Mät kundupplevelsen direkt på plats – inte två veckor efter.
Hur upplevde besökarna eventet eller mässan?
Med Touchpoints feedbackenheter kan ni får svaret samma dag.
Använd Touchpoints feedbackenheter för att samla in besökarnas åsikt eller intresseanmälningar. Snabbt och enkelt – direkt på plats. Vi hjälper dig med att ta fram frågeformulär, skylt och levererar över hela Sverige.